20 Ağustos 2009 Perşembe

ARICILIK SORULARI




Çok değerli arıcılar,


Arılarla ilgili keşfedilmesi gereken çok husus olduğu yadsınamaz bir gerçektir. Arılar bizim için doğa ve çevre ile ilgili bir çok bilgiler vermektedir. Benim uzun zamandır tespit ettiğim bir durum var, bu konuyu siz arıcıların yorumuna açıyorum. ve şu soruyu soruyorum..bu soruma karşılık siz arıcılardan yanıtlar bekliyorum..bu yanıtlar ışığında bir değerlendirme yapacağım ilginiz için şimdiden çok teşekkür ederim..




SORU: Bazı arı kolonilerinde Arıların propolisi gereksinimlerin den fazla toplamasının sebebi ne olabilir? sizce?
örneğin ikinci resimde arı neredeyse hiç proplis kullanmamış.. bu fotoğtaf içinde oranik bal uzmanı kardeşim dava arkadaşım Muhammet Erkan'a çok teşekkür ediyorum. ama birinci resimde ise yoğun bir propolis görülmekte. çok daha yoğun propolisli kovanlar görülebilmektedir. elimde öyle bir resim olmadığı için yayınlayamadım. saygılar

Hiç yorum yok: